Ryciny wyglądają bardzo pięknie oprawione bezpośrednio w ramki. Pracę można jeszcze dodatkowo wyeksponować umieszczając ją w passe-partout. Oddziela ono ramkę od grafiki. Możemy dobrać neutralny kolor, zbliżony do koloru papieru na jakim jest drukowana grafika, lub mocniejszy, eksponujący jej poszczególne elementy. Warto dopasować kolorystykę do barw Twojego wnętrza. Jednak powinna być ona w nieco innej tonacji niż barwy wnętrza, aby się z nim nie zlewała. Mogą to być kolory kontrastujące bądź uzupełniające się.
Do naszego sklepu dobraliśmy podstawowe kolory passepartout, które pasują do rycin. Podkreślają urodę prac a jednoczesnie powinny pasować do wielu stylów wnętrz. Nie są to oczywiście jedyne możliwości. Granicą wyborów jest wyłącznie Wasza własna fantazja wyograźnia!
Nasze propozycje kolorów i gotowe inspiracje na zdjęciach znajdują się poniżej. Można je kupić w → PASSE-PARTOUT SKLEP
Nasze propozycje kolorystyczne:
- Anselmus Boëtius de Boodt – złamana biel, jasnozielony, bordowy
- Beilage zur Victoria - złamana biel lub inny
- De Gracieuse - złamana biel lub inny
- Elizabeth Twining – złamana biel, jasnozielony, bordowy
- Ernst Fröhlich – złamana biel, szary, jasnozielony, zielony, bordowy, granatowy,
- Ernst Haeckel - złamana biel
- George Wolfgang Knorr - złamana biel
- Hendrik Schwegman – złamana biel, jasnozielony
- Henry Riley Bradbury – złamana biel, bordowy
- Jacob Hoefnagel – złamana biel, szary, jasnozielony, zielony, bordowy, granatowy
- Jacob Marrel – złamana biel, jasnozielony, bordowy
- Jan Augustin von der Goes - złamana biel
- John James Audubon – złamana biel
- La Mode – złamana biel lub inny
- M. de Gijselaar - złamana biel
- Maria Arct-Golczewska – złamana biel, zielony
- Pierre Francois Legrand - złamana biel, szary
- Pierre-Joseph Redouté – złamana biel, jasnozielony